Folders

Folder EHS

Algemene info over elektrohypersensitiviteit (EHS) en de stichting EHS.

Je kunt de folder hier bestellen.

De folder is gratis verkrijgbaar, een vergoeding van de kosten a € 0,10 per stuk plus verzendkosten wordt zeer gewaardeerd. Bankgegevens: NL83 INGB 0003 4782 07 t.n.v. STICHTING EHS.

Folder Veilig mobiel bellen

Mobiel bellen? Voorkom gezondheidsklachten! Waarom is mobiel bellen schadelijk? Verstandig mobiel bellen, hoe doe je dat? Lees het in deze folder, bedoeld voor kinderen/jongeren en hun ouders.

Deze folder is alleen digitaal beschikbaar.

Folder Wifi op School

Ziek van Wifi op school? Pak de draad weer op! Wie kiest voor een gezonde digitale toekomst op school kiest voor bekabeld internet.

Deze folder is alleen digitaal beschikbaar

Tien tips vermindering blootstelling thuis

Alle voorwerpen waar elektrische spanning op staat of waar stroom door loopt, stralen elektromagnetische velden (EMV, ofwel straling) uit. Denk aan mobieltjes, zendmasten en computers, maar ook aan wasmachines, de stofzuiger en spaarlampen.
Heb je vage gezondheidsklachten of slaapt je slecht, vaak hoofdpijn of lusteloosheid, gestressed? Of wil je gewoon uit voorzorg de blootstelling aan straling beperken? Download 10 tips die je thuis kunt uitvoeren en beperk gezondheidsklachten door straling. Voorkom dat de klachten je de baas worden.

Infolijn EHS – SOS straling

Download en print de poster (A4) en hang deze op, bij de huisarts, op school, in het buurtcentrum, de bibliotheek etc. (Vraag wel eerst toestemming!)

Deze folder is alleen digitaal beschikbaar.

Eerlijk over straling, Tips

Tips van Eerlijk over Straling: Voorkom elektrostress. Verminder de belasting door straling. Je kunt zelf veel doen, lees de tips.

Je kunt de folder hier bestellen.

De folder is gratis verkrijgbaar, een vergoeding van de kosten a € 0,02 per stuk plus verzendkosten wordt zeer gewaardeeerd. Bankgegevens: NL83 INGB 0003 4782 07 t.n.v. STICHTING EHS.

Eerlijk over straling, 5G

5G komt eraan: reden tot ongerustheid over de gevolgen voor onze gezondheid. Lees in deze folder waarom. Eerlijk over Straling is een initiatief van de Nederlandse stralingsbewuste organisaties. Meer weten? Zie EerlijkoverStraling.nl.

Je kunt de folder hier bestellen.

De folder is gratis verkrijgbaar, een vergoeding van de kosten à € 0,10 per stuk plus verzendkosten wordt zeer gewaardeeerd. Bankgegevens: NL83 INGB 0003 4782 07 t.n.v. STICHTING EHS.