Over het landelijk meldpunt EHS

Met dit meldpunt willen wij meldingen van zoveel mogelijk mensen verzamelen die gezondheidsklachten ervaren in de nabijheid van elektromagnetische velden, om welke klachten dit gaat en in welke mate dit beperkend is in het dagelijkse leven. Ook willen wij meldingen verzamelen van zoveel mogelijk mensen wiens gezondheidsklachten na de invoering van het 5G netwerk zijn begonnen of veranderd.

Wat doen we met de resultaten?

Jouw melding kan ons helpen in de communicatie naar overheidsinstanties om:

• aantoonbaar te maken hoe beperkend en soms ernstig de gevolgen van elektrogevoeligheid voor de getroffen personen kunnen zijn.
  • een indicatie te kunnen geven of en in hoeverre het uitrollen van het 5G netwerk invloed heeft op de gemelde gezondheidsklachten en de daaraan verbonden beperkingen in het dagelijkse leven.

Vermoed je dat je lichamelijke klachten samenhangen met de aanwezigheid van elektrische en magnetische velden van elektrische apparaten, of van hoogfrequente velden van apparatuur voor draadloze communicatie zoals wifi, bluetooth, 2, 3, 4, 5G? Doe dan een melding!

Veranderende klachten? Doe een aanvullende melding

Wanneer jouw klachten veranderen na verloop van tijd en/of door nieuwe omstandigheden, dan kun je opnieuw een melding doen. Wij zorgen dat deze aan jouw eerste melding wordt toegevoegd.

Privacy

We behandelen je persoonsgegevens strikt vertrouwelijk en zullen deze nooit verstrekken aan derden zonder jouw expliciete toestemming. We hebben ze wel nodig om te zorgen dat de analyse van de gegevens betrouwbaar blijft en om meerdere meldingen van één persoon aan elkaar te kunnen koppelen.