Vind een stralingsarme locatie

Wil je eens ergens stralingsarm logeren om vakantie te houden, om te testen welke voor welke EMV bronnen je gevoelig bent of om de hoge EMV belasting thuis te ontlopen? Download de lijst met stralingsarme verblijfplaatsen en kijk of je een passende locatie vindt.

Vergeet niet de locatie van te voren te checken, informatie kan snel veranderen. Bedenk ook: stralingsarm is niet hetzelfde als stralingsvrij. Als je op een fijne en stralingsarme plek bent geweest, laat het ons weten. Zo helpen we elkaar en houden we de lijst actueel.

Meer handige websites

Domaine de la Briandais, een prachtig en volledig stralingsarm driesterren hotel op een domein in Frankrijk! Men kan er wel in elke ruimte op het internet dankzij kabelaansluitingen (en adapters voor smartphone en tablet). De smartphone moet verplicht op vliegtuigstand (met wifi, bluetooth en ‘Find my phone’ uit). Bij aankomst wordt aan het onthaal met een stralingsmeter gecontroleerd of al uw apparaten wel degelijk op vliegtuigstand staan. Er is één afgebakende zone buiten waar men met de smartphone mag bellen. De eigenaar en oprichter van het hotel is zelf elektrohypergevoelig. Zie de promotiefilm van deze plek en bekijk deze video voor oa een gesprek met de eigenaar.