EHSActiviteiten

Gezondheidsbeurs Utrecht

Stichting EHS neemt deel aan de Nationale Gezondheidsbeurs.

De beurs wordt gehouden in het Jaarbeurscomplex te Utrecht van donderdag 7 t/m zondag 10 februari 2019.

Met het motto 'Eerlijk over Straling' is stichting EHS met een aantal gelijkgestemde organisaties op de beurs aanwezig om informatie te geven over straling en hoe je die in je directe omgeving kunt verminderen.

We heten je van harte welkom.

Het eerlijke verhaal is kostbaar

Een activiteit als deze brengt  de nodige extra kosten met zich mee voor de huur, de stand, brochures en dergelijke. Wilt u de beursdeelname met Eerlijk over Straling steunen, doneer dan op NL83INGB0003478207, ten name van Stichting EHS, onder vermelding van 'Gezondheidsbeurs 2019'. De gift is aftrebaar van de inkomstenbelasting.

Help mee

Vier dagen lang is er een bezetting van minimaal vijf mensen nodig. Bovendien zijn er mensen nodig voor de voorbereidingen van de beurs. Wil je aan de voorbereiding meedoen of een dagdeel of meer op de Gezondheidsbeurs zelf voor je rekening nemen, meld je dan aan via de mail.

Landelijke contactdag EHS

De 17e Landelijke EHS Contactdag

Reserveer vast de datum in de agenda. Het programma volgt zo snel mogelijk.

Blijf op de hoogte

Klik hier om je in te schrijven op onze mailinglijst en blijf op de hoogte van nieuws rond EHS en onze activiteiten.