EHSActiviteiten

Landelijke contactdag EHS, 2017

De 15e Landelijke EHS Contactdag

vond plaats op 22 april 2017.

Het was een inspirerende en informatieve dag, veel mensen gesproken, de voorvertoning van een documentaire over EHS beleefd, en geinspireerd door "EHS in de kunst".

Voor de vertoonde documentaire “Is straling het asbest van de 21e eeuw?” zoeken de makers nog aanvullende financiering voor het post-traject (geluid, kleurcorrectie, zeg maar het fine tunen) en de distributie en uitzenden van de docu. En daarnaast voor de vertaling en ondertiteling om de film internationaal te kunnen vertonen. Klik hier om de volledige oproep te zien en te lezen hoe u bij kunt dragen.

Lezing CPLD

De tweede van vier lezingen in 2017 voor leden en belangstellenden, georganiseerd door de CPLD Vereniging.

De lezing is een ontdekkingsreis langs voeding, gifstoffen en straling.
Mevrouw Mariet Meijer neemt u mee, zij weet heel veel van dit onderwerp. Zij geeft ook advies over vitamine, dat is een goede manier om gezond te blijven.

Vanaf 10.30 uur bent u welkom op de locatie in Nijkerk. Kijk op de website van de vereniging voor details en aanmelding.

CPLD Vereniging is een patiëntenvereniging voor mensen die CPLD (Chronische Polymorfe Licht Dermatose), PLE, PLME oftewel zonneallergie of last van straling hebben.

Communicatiegroep

De stichting EHS organiseert een aantal keren een bijeenkomst over communicatie rond gezondheidsrisico’s door elektromagnetische velden (EMV). De volgende bijeenkomst vindt plaats op 10 juni.
De bijeenkomst is besloten. Wilt u ons ondersteunen en meedoen in deze groep stuur ons een mail met wat achtergrondinfo over uzelf en op welk vlak u een bijdrage kunt leveren.