Infolijn Elektrohypersensitiviteit

Bel met het telefoonteam via 0900-9266 (LET OP: vanaf 1 mei 085-3037211)

Stel je vragen en vind een luisterend oor voor je verhaal. De mensen van het telefoonteam zijn ervaringsdeskundigen en weten waar het over gaat. Ze kennen zin en onzin over elektrohypersensitiviteit en helpen je op weg met informatie en tips of verwijzen eventueel door naar deskundige hulp.

De infolijn is elke dinsdag, woensdag en zondag van 14.00 tot 16.00 uur te bereiken.

Het kan zijn dat er nog een gesprek gaande is, je krijgt dan een voicemailbericht. Probeer het later nog eens.

Kosten per minuut voor het 0900 nummer

Om de kosten te kunnen dragen voor het (betaalde) 0900 nummer, wordt er 9 ct per minuut boven het normale beltarief gerekend. Stichting EHS maakt hierop geen winst. Vanaf 1 mei vervallen deze extra kosten!

LET OP: vanaf 1 mei 2024 wordt ons nummer: 085-3037211

Dit heeft de volgende voordelen: Er zijn geen kosten meer per minuut voor de beller, en de abonnementskosten voor Stichting EHS zijn een stuk goedkoper. Verder is het nummer ook vanuit het buitenland te bereiken. Het oude nummer houden we nog even aan met een verwijzing naar het nieuwe telefoonnummer.