Publicaties stichting EHS

Hier vindt u de andere uitgaven van de Stichting EHS zoals het beleidsplan, de jaarverslagen en enkele publicaties over EHS.

Stralingsarme verblijfplaatsen Stralingsarme verblijfplaatsen

Wilt u eens ergens stralingsarm logeren om vakantie te houden, om te testen welke voor welke EMV bronnen u gevoelig bent of om de hoge EMV belasting thuis te ontlopen?

Kijk dan in deze lijst met stralingsarme verblijfplaatsen in Nederland en daar buiten of u een passende locatie vindt.

Vergeet niet de locatie van te voren te checken op beschikbaarheid en op wijzigingen in de situatie (bv wifi erbij geplaatst), informatie kan snel veranderen. Bedenk ook stralingsarm is niet hetzelfde als stralingsvrij.

Als u ergens bent geweest horen we graag uw ervaringen zodat we de lijst actueel kunnen houden: Zend ons uw reactie.

Tien tips vermindering blootstelling thuis Tien tips vermindering blootstelling thuis

Mensen die elektrogevoelig zijn geven aan gezondheidsklachten te ondervinden wanneer zij worden blootgesteld aan elektromagnetische velden (EMV, ofwel straling). Alle voorwerpen waar elektrische spanning op staat of waar stroom door loopt, stralen deze velden uit. Denk aan mobieltjes, zendmasten en computers, maar ook aan wasmachines en spaarlampen.
Heeft u vage gezondheidsklachten of slaapt u slecht? Of wilt u uit voorzorg de blootstelling aan straling beperken?
Download 10 tips die u thuis kunt uitvoeren.

Machtiging automatische incasso Machtiging automatische incasso

U doet ons een groot plezier door ons te machtigen om uw donatie automatisch af te schrijven. Dat doet u door dit machtigingsformulier voor automatische incasso te downloaden, in te vullen en op te sturen of te mailen, dat scheelt ons een veel tijd en kosten.

St EHS jaarverslag 2015.pdf St EHS jaarverslag 2015.pdf

Het jaarverslag van 2015 met een overzicht van de activiteiten en de verantwoording over de besteding van de donaties.

St EHS jaarverslag 2014.pdf St EHS jaarverslag 2014.pdf

Het jaarverslag van 2014 met een overzicht van de activiteiten en de verantwoording over de besteding van de donaties.

St EHS jaarverslag 2013.pdf St EHS jaarverslag 2013.pdf

Het jaarverslag van 2013 met een overzicht van de activiteiten en de verantwoording over de besteding van de donaties.