EHSActiviteitenSymposium SOLK en Elektrostress

logo ZPS

Het Zeeuws Platform Stralingsrisico organiseert in samenwerking met de Hogeschool Zeeland het

Symposium SOLK & Elektrostress

'Hoe onvoldoende verklaarde klachten ontstaan, voorkomen, verminderd of behandeld kunnen worden'.

Datum: 25 januari 2017.

Alle informatie over de locatie, het programma en de aanmelding vind u in de

Uitnodiging

Genodigde partijen zijn o.a: Zeeuwse basisscholen, mbo, hbo, UCR, gemeenten, provincie, GGD, bedrijfsleven, ARBO, gezondheidszorg.

Studenten HBO-Verpleegkunde krijgen hierin een rol als onderdeel van hun studieproject. Ook vragen wij andere deskundigen naar hun visie op SOLK in relatie tot de Healthy Region.

Binnen het lectoraat Healthy Region wordt onderzoek gedaan naar cross-overs tussen gezondheid van burgers en toeristen en kenmerkende omgevingsfactoren die aanwezig zijn in Zeeland. Onderzoekers, studenten, ondernemers, bestuurders en gebruikers werken samen aan onderzoeksprojecten. Dit levert kennis op waarmee diensten en producten – gerelateerd aan een gezond leven – beter afgestemd worden op veranderende behoeften van zowel bewoners als toeristen in Zeeland.

Zoals u wellicht bekend is bestaat het Zeeuws Platform Stralingsrisico uit vrijwilligers. Om dit symposium tot een succes te maken doen wij daarom een beroep op uw medewerking. In de publiciteit rondom dit symposium kunnen we, als u daar prijs op stelt, uw (organisatie) logo vermelden. Als sponsor ontvangt u voor 2 personen vrije toegang tot het symposium. Graag horen wij van u of uw organisatie ons financieel wil ondersteunen en voor welk bedrag. U kunt hiervoor contact opnemen met het secretariaat.  Wilt u liever gelijk bijdragen? Maak dan een bedrag over naar NL72 ASNB 0898 0100 55 t.n.v. HG Parlevliet – Symposium. Meer informatie vindt u in de sponsorbrief. Alvast onze hartelijke dank.

Namens de organisatie,

Dieneke Parlevliet,