EHSActiviteitenLandelijke contactdag EHS

Landelijke contactdag EHS

De 18e Landelijke EHS Contactdag

De Landelijke Contactdag EHS vind dit jaar plaats op zaterdag 4 april 2020 in Leusden. Een dag vóór en dóór mensen met EHS.

Het thema van de dag is: de Witte Zone.

We zijn bezig het programma rond te maken. Als dat klaar is wordt de inschrijving geopend.

Reserveer vast de datum in je agenda!

Oproep: Presenteer je eigen Witte Zone project!

In het middagprogramma is er een ideeënbeurs Witte Zone. We weten dat er in het land ook verschillende andere initiatieven ontwikkeld worden met een stralingsarme omgeving voor meerdere elektrogevoeligen als doel. Wat zou het mooi zijn als we de krachten kunnen bundelen en van elkaars ervaring kunnen leren.

Kom daarom naar deze dag en presenteer je initiatief, interesseer mensen voor je project en doe nieuwe ideeën op. We hopen natuurlijk dat veel mensen elkaar op deze dag weten te vinden en de ideeën en initiatieven die al lopen een extra stimulans krijgen.
Wil je je initiatief of idee presenteren, meld je initiatief vooraf aan, zodat we tijd en plek voor je kunnen inruimen. Stuur een mail om je aan te melden voor de ideeënbeurs.

Meer over het thema 'de Witte Zone'

Dat er mensen in onze samenleving zijn die de huidige straling niet verdragen, wordt niet door iedereen geaccepteerd. De algemene stralingsbelasting zal daarom ook niet zomaar naar beneden gaan. Veel mensen die zich inzetten om onze omgeving leefbaarder te maken, komen tot de conclusie dat er dan maar naar een tussenoplossing gezocht moet worden. Dan wordt er gedacht aan het creëren of beschermen van gebieden of gebouwen waar weinig of geen straling is: Witte zones.
Stichting EHS is zelf volop bezig om een dergelijke witte zone te realiseren. Een zone waar mensen die ziek zijn van de straling terecht kunnen en hulp kunnen krijgen. Daar gaan we dit jaar tijdens de EHS Contactdag over spreken.

Wil je ons steunen?

De stichting kan haar werk doen dankzij de giften van vele donateurs. Zonder jouw steun redden wij het niet.

Blijf op de hoogte

Klik hier om je in te schrijven op onze mailinglijst en blijf op de hoogte van nieuws rond EHS en onze activiteiten.